ODPOVĚDI NA VAŠE NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY

 

 VY SE PTÁTE, MY ODPOVÍDÁME

 

OTÁZKY OHLEDNĚ OBJEDNÁVEK

 

Jak mohu změnit svoji objednávku u Fleurop?

Pokud jste ještě svoji objednávku neodeslali, můžete jakékoliv údaje měnit a na jednotlivé kroky se vracet pomocí tlačítka "Upravit". Pokud jste již svoji objednávku odeslali, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a potřebné změny provedeme za Vás. Pokud by se stalo, že objednávku už zhotovuje příslušné květinářství v místě adresáta, jsou změny možné pouze po úhradě vzniklých nákladů.

 

Kde uvidím konečnou cenu objednávky?

Před odesláním Vaší objednávky a tedy kliknutím na tlačítko  Objednat vidíte Souhrn objednávky, kde jsou přehledně rozepsané jednotlivé objednané položky a celková cena. Žádné další náklady již nejsou účtovány.

 

Jak vlastně dojde k uskutečnění objednávky?

Při uskutečnění on-line objednávky v našem e-shopu  po vyplnění potřebných údajů klikněte  na tlačítko "Pokračujte k platbě" a v dalším kroku klikněte na "Zaplatit nyní". Po provedení úhrady  jste  provedli závaznou objednávku u Fleurop. Fleurop potvrdí   příjem této objednávky na Vámi zadanou e-mailovou adresu. Vaše objednávka je nyní ve stadiu vyhotovení a bude v požadované lhůtě doručena na adresáta. Podrobnosti k doručení naleznete v Obchodních podmínkách.

 

Kdo je mým obchodním partnerem?

Objednávka je poslána na společnost Fleurop – Interflora Česká s.r.o., která se tímto stává Vaším obchodním partnerem. Objednávku zhotovuje smluvní partner – místní květinářství nejblíže adresy příjemce.  Kytice je tedy pro Vás připravena individuálně  v místě příjemce a  krátce před doručením z naprosto čerstvých květin. Pokud by Vaše objednávka proběhla k Vaší nespokojenosti, kontaktujte náš zákaznický servis na adrese: eshop@fleurop.cz nebo telefonicky na čísle: 00420 792 487 101.

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ DORUČENÍ

 

Mohu poslat kytici anonymně?

Samozřejmě. V průběhu objednávkového procesu můžete zvolit variantu " Kytici bez přání". Pokud  zvolíte variantu " Kliknutím přidejte přání", můžete být ujištěni, že příjemce Vašeho květinového pozdravu se dozví pouze to, co mu na vzkazovou kartičku napíšete. Pro vyhotovení objednávky a eventuelní zpětné dotázání však potřebujeme znát Vaše telefonní číslo a e-mailovou adresu. Tyto údaje nebudou samozřejmě předány příjemci kytice.

 

Kdy bude moje kytice doručena?

O pracovních dnech doručujeme kytice v rozmezí 8.00 – 20.00 hodin. V případě objednávek kytic do firem zajišťujeme doručení v obvyklých  pracovních hodinách, tj. v  rozmezí 8.00 – 16.00 hodin. V sobotu doručujeme kytice v rozmezí 9.00 – 15.00 hodin pro Prahu a Brno a v rozmezí 9.00 - 13.00 hodin pro ostatní města ČR.

 

Co se stane, pokud nebude příjemce kytice zastižen?

Pokud nebude příjemce kytice zastižen a Vy v rámci objednacího procesu zaškrtnete možnost " Doručte objednávku sousedovi", pokusíme se kytici přenechat na vhodném místě  v sousedství nebo na pracovišti u kolegů. Pokud toto není možné, je kytice odvezena zpět na květinářství, které ji zhotovilo.  V místě doručení je přenechán vzkaz k jejímu vyzvednutí.

 

Co je uvedeno na vzkazové kartičce?

Na vzkazové kartičce může objednatel kytice přenechat adresátovi osobní vzkaz. Tento vzkaz je předán v přesně znějící podobě tak, jak je při objednávce zadán a není k němu vepsán žádný jiný text, např. název kytice apod. Nezapomeňte u svého vzkazu uvést Vaše jméno, jinak nebude příjemce vědět, komu má za květiny poděkovat...

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ PLATEB

 

Jakým způsobem mohu zaplatit?

Svoji objednávku u Fleurop můžete pohodlně zaplatit kreditní kartou nebo online metodou Pay Pal. Akceptujeme tyto kreditní karty: VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD. V případě nemožnosti použít tyto platební metody, obraťte se na naši linku zákaznického servisu 792 487 101 a my Vám umožníme platbu bankovním převodem.

 

Jakým způsobem získám fakturu pro mé účetnictví?

Platba prostřednictvím faktury je umožněna pouze firemním registrovaným zákazníkům. V průběhu objednacího procesu zaškrtněte v kroku Platba  tlačítko  "Ano, zašlete mně e-fakturu".  Pokud jste zjistili, že fakturu k Vaší objednávce potřebujete dodatečně, obraťte se na zákaznický servis, který Vám potřebnou fakturu zašle.

 

Kdy bude částka odečtena z mého účtu?

Při platbě kreditní kartou nebo jinými způsoby bude částka okamžitě odečtena z Vašeho účtu.

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ REGISTRACE

 

Musím se povinně registrovat?

Nikoliv, registrace není nutná. U Fleurop můžete nakupovat aniž byste se zaregistrovali. Výhoda registrovaného zákazníka spočívá v tom, že nemusí opakovaně při objednávce zadávat stálé údaje a má neustále po ruce Historii objednávek. V rámci záložky Můj Fleurop můžete svá data kdykoliv libovolně upravovat. Vaše data zůstanou dle zákona O Ochraně dat bezpečně uchována a ubezpečujeme Vás, že nebudou předána do cizích rukou.

 

Zapomněl jsem svoje heslo, co je třeba udělat?

Klikněte na tlačítko Zapomenuté heslo a bude Vám okamžitě na Vaši mailovou adresu zasláno heslo nové.

 

 

 JSME TU PRO VÁS!  V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV DOTAZŮ NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT!   

 

E-mail:  eshop@fleurop.cz Tel: 00420 792 487 101
Po – Pá:  8.30 – 17.00 hodin,  So:  9.00 – 11.00 hodin