ODPOVĚDI NA VAŠE NEJČASTĚJI KLADENÉ OTÁZKY

 

 VY SE PTÁTE, MY ODPOVÍDÁME

 

OTÁZKY OHLEDNĚ OBJEDNÁVEK

 

Jak mohu změnit svoji objednávku u Fleurop?

Pokud jste ještě svoji objednávku neodeslali, můžete jakékoliv údaje měnit a na jednotlivé kroky se vracet pomocí tlačítka "Upravit objednávku". Pokud jste již svoji objednávku odeslali, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a potřebné změny provedeme za Vás. Pokud by se stalo, že objednávku už zhotovuje příslušné květinářství v místě adresáta, jsou změny možné pouze po úhradě vzniklých nákladů.

 

 

Kde uvidím konečnou cenu objednávky?

Po výběru všech položek uvidíte  obsah Vašeho košíku, kde jsou přehledně rozepsané jednotlivé objednané položky a celková cena. Žádné další náklady již nejsou účtovány. Na stránce Jak podat objednávku jsou uvedeny detailně jednotlivé kroky, jak postupovat při online objednávání.

 

 

Jak vlastně dojde k uskutečnění objednávky?

Při uskutečnění on-line objednávky v našem e-shopu  po vyplnění potřebných údajů klikněte  na tlačítko "Pokračujte k platbě" a v dalším kroku klikněte na "Zaplatit nyní". Po provedení úhrady  jste  provedli závaznou objednávku u Fleurop. Fleurop potvrdí   příjem této objednávky na Vámi zadanou e-mailovou adresu. Vaše objednávka je nyní ve stadiu vyhotovení a bude v požadované lhůtě doručena na adresáta. Podrobnosti k doručení naleznete v Obchodních podmínkách.

 

Kdo je mým obchodním partnerem?

Objednávka je poslána na společnost Fleurop – Interflora Česká s.r.o., která se tímto stává Vaším obchodním partnerem. Objednávku zhotovuje smluvní partner – místní květinářství nejblíže adresy příjemce.  Kytice je tedy pro Vás připravena individuálně  v místě příjemce a  krátce před doručením z naprosto čerstvých květin. Pokud by Vaše objednávka proběhla k Vaší nespokojenosti, kontaktujte náš zákaznický servis na adrese: eshop@fleurop.cz nebo telefonicky na čísle: 00420 792 487 101.

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ produktů

 

Jaké typy produktů je možné pomocí služby Fleurop doručit? 

Naše květinová doručovací služba Fleurop umožňuje doručit takové produkty, které naleznete v naší nabídce pod záložkou Všechny kytice.  Jedná se o řezané kytice, vypichovaná květinová aranžmá a po dohodě s naším zákaznickým servisem můžeme zajistit i doručení hrnkových pokojových rostlin. V rámci objednávkového procesu můžete vložit do košíku i dodatečné dárkové produkty jakými jsou značkové bílé nebo červené víno 0,7 l, značkový sekt 0,7l  nebo značková bonboniéra 200g. Vložením položky Příspěvek 20 Kč na pomoc seniorům se budete podílet na zlepšení života našich seniorských spoluobčanů.

 

 

Jak se zhotovují kytice a květinová aranžmá? 

Kytice zhotovují naši vybraní, profesionální florističtí partneři sítě Fleurop - Interflora, sídlící co nejblíže adrese doručení Vaší květinové zakázky. Kytice jsou ručně vázané jejich osobitým způsobem a každá jednotlivá kytice se tak stává uměleckým dílem.

 

Jaké typy květin se používají do vazeb? 

Vaše květinové zakázky se váží z naprosto čerstvých, sezonních květin a dle požadavku zákazníka.  Pokud chcete nechat vazbu na nápaditosti floristy, doporučujeme objednat kytici s názvem Originální a neotřelá. V případě velkých kytic a speciálních požadavků se prosím obraťte na náš zákaznický servis na lince +420 792 487 101. Kvůli dostupnosti všech květin vybrané kytice doporučujeme Vaši objednávku provést minimálně 3 dny před požadovaným datem doručení.

 

Liší se sortiment kytic pro doručení v ČR a do zahraničí? 

Ano, každá země má svá specifika při vazbě květin a také odlišný sortiment květin.  Při objednání doručení kytice po České republice vybírejte z nabídky pro naši zemi, kterou naleznete pod záložkou Všechny kytice. Při objednání kytice do zahraničí klikněte na záložku Zasílání květin do zahraničí a vyberte nejprve zemi doručení a poté kytici, která bude odpovídat Vašim požadavkům. Pro speciální požadavky se neváhejte obrátit na náš zákaznický servis na lince +420 792 487 101.

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ DORUČENÍ

 

Mohu poslat kytici anonymně?

Samozřejmě. V průběhu objednávkového procesu ponechte pole vzkazu prázdné. Pokud  však zvolíte variantu " Kliknutím přidejte přání" a vyplníte text na kartičku přání, můžete být ujištěni, že příjemce Vašeho květinového pozdravu se dozví pouze to, co mu na vzkazovou kartičku napíšete. Pro vyhotovení objednávky a eventuelní zpětné dotázání však potřebujeme znát Vaše telefonní číslo a e-mailovou adresu. Tyto údaje nebudou samozřejmě předány příjemci kytice.

 

 

Kdy bude moje kytice doručena?

O pracovních dnech doručujeme kytice v rozmezí 8.00 – 20.00 hodin. V případě objednávek kytic do firem zajišťujeme doručení v obvyklých  pracovních hodinách, tj. v  rozmezí 8.00 – 16.00 hodin. V sobotu doručujeme kytice v rozmezí 9.00 – 20.00 hodin pro Prahu a  v rozmezí 9.00 - cca 14.00 hodin pro ostatní města ČR. V neděli doručujeme standartně pouze v Praze v rozmezí 9.00 - 20.00 hod. Pro nedělní doručení v jiných městech kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420 792 487 101. V exponovaných dnech jako je Valentýn, Den žen, Den matek a vánoce doručujeme v sobotu ( event. v neděli) v rozmezí 9.00-20.00 hod. po celé ČR, nejen v Praze. 

Doručení kytic v zahraničí probíhá  v pracovních dnech v rozmezí 8.00 - 20.00 hod, v sobotu v rozmezí 9.00 -13.00 hodin. Prosím vezměte na vědomí, že dodací čas v zahraničí probíhá v rámci jejich místního času.

 

Co se stane, pokud nebude příjemce kytice zastižen?

Pokud nebude příjemce kytice zastižen a Vy v rámci objednacího procesu zaškrtnete možnost " Doručte objednávku sousedovi", pokusíme se kytici přenechat na vhodném místě  v sousedství nebo na pracovišti u kolegů. Pokud toto není možné, je kytice odvezena zpět na květinářství, které ji zhotovilo.  V místě doručení je přenechán vzkaz k jejímu vyzvednutí.

 

Co je uvedeno na vzkazové kartičce?

Na vzkazové kartičce může objednatel kytice přenechat adresátovi osobní vzkaz. Tento vzkaz je předán v přesně znějící podobě tak, jak je při objednávce zadán a není k němu vepsán žádný jiný text, např. název kytice apod. Nezapomeňte u svého vzkazu uvést Vaše jméno do pole Podpis, aby  příjemce věděl, komu za květiny poděkovat...

 

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ PLATEB

 

Jakým způsobem mohu zaplatit?

Svoji objednávku u Fleurop můžete pohodlně zaplatit pohodlně online kreditní kartou nebo metodou Pay Pal. Akceptujeme tyto kreditní karty: VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD. V případě nemožnosti použít tyto platební metody, obraťte se na naši linku zákaznického servisu +420 792 487 101 a my Vám umožníme platbu bankovním převodem.

 

 

 

Jakým způsobem získám fakturu pro mé účetnictví?

Platba prostřednictvím faktury je umožněna pouze firemním registrovaným zákazníkům. V průběhu objednacího procesu zaškrtněte v kroku Platba  tlačítko  "Ano, zašlete mně e-fakturu".  Pokud jste zjistili, že fakturu k Vaší objednávce potřebujete dodatečně, obraťte se na zákaznický servis, který Vám potřebnou fakturu zašle.

 

 

Kdy bude částka odečtena z mého účtu?

Při platbě kreditní kartou nebo jinými způsoby bude částka okamžitě odečtena z Vašeho účtu.

 

 

OTÁZKY OHLEDNĚ REGISTRACE

 

Musím se povinně registrovat?

Nikoliv, registrace není nutná. U Fleurop můžete nakupovat aniž byste se zaregistrovali. Výhoda registrovaného zákazníka spočívá v tom, že nemusí opakovaně při objednávce zadávat stálé údaje a má neustále po ruce Historii objednávek. V rámci záložky Můj Fleurop můžete svá data kdykoliv libovolně upravovat. Vaše data zůstanou dle zákona O Ochraně dat bezpečně uchována a ubezpečujeme Vás, že nebudou předána do cizích rukou.

 

Zapomněl jsem svoje heslo, co je třeba udělat?

Klikněte na tlačítko Zapomenuté heslo a bude Vám okamžitě na Vaši mailovou adresu zasláno heslo nové.

 

 

 JSME TU PRO VÁS!  V PŘÍPADĚ JAKÝCHKOLIV DOTAZŮ NÁS NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT!   

 

E-mail:  eshop@fleurop.cz Tel: +420 792 487 101
Po – Pá:  8.30 – 17.00 hodin,  So:  9.00 – 11.00 hodin