Jak podat objednávku


SNADNÝ A POHODLNÝ NÁKUP U FLEUROP

Nakupování v našem internetovém obchodu je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:


1. VÝBĚR KYTICE

Výběr jednotlivých kytic Vám usnadní záložky Všechny kytice a Kytice Podle příležitosti, umístěné v menu na horní liště. Při jejich rozkliknutí se objeví celková nabídka kytic a různé typy příležitostí, což Vám může pomoci s výběrem odpovídající kytice pro Vaši záležitost. Můžete rovněž vybírat Podle druhu květin nebo Podle barvy. Pokud chcete poslat kytici do zahraničí,   klikněte na Zasílání květin do zahraničí v horní černé liště a vyberte zemi doručení. Dále již postupujete stejným způsobem. U květin zasílaných do zahraničí zadávejte vzkaz bez diakritiky!




2. DETAILNÍ INFORMACE O KYTICI

Po kliknutí na obrázek nebo název kytice se dostanete na detailní stránku zvolené kytice, kde se dozvíte podrobné informace. Je zde uveden popis kytice, kod a cena.




3. VLOŽTE KYTICI DO KOŠÍKU

Pokud chcete vybranou kytici nechat doručit, zvolte pokyn "Přidat do košíku". 


4. PŘIDÁNÍ DÁRKU - vína / sektu / bonboniery

K Vaší objednávce můžete přidat rovněž dodatečné dárkové produkty, kterými jsou značkový sekt 0,7l, značkové červené nebo bílé víno 0,7l a značková bonboniéra 200g. Tyto přidáte do košíku jednoduše kliknutím tlačítko Přidat do košíku a vložením příslušného množství ( počtu ks). Na další krok postoupíte pomocí tlačítka "Pokračovat k objednávce". Vložením položky Příspěvek 20 Kč na pomoc seniorům se budete podílet na zlepšení života našich seniorských spoluobčanů.





5. KONTROLA NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Objeví se Vám košík s přehledem objednaného zboží (název, množství, cena produktu, cena za dopravu). Postupujte v objednávce přes "Objednat" vyplňováním dalších údajů.




6. ZADÁNÍ INFORMACÍ O PŘÍJEMCI KVĚTINY

V tomto kroku se objeví formulář nazvaný 1.Příjemce pro vyplnění údajů o příjemci kytice ( jméno, adresa, PSČ, telefon). Údaje označené hvězdičkou jsou povinné. V případě, že příjemce nebude zastižen na uvedené adrese, zaškrtnutím políčka "lze ponechat květinu u sousedů" udělujete souhlas s předáním kytice v sousedství. Můžete zvolit variantu " květinu vrátit do obchodu" a kytice bude doručena zpět na květinářství, které ji zhotovilo. Adresát poté vyzvedne kytici sám v květinářství. Do pole "Poznámka k doručení" doporučujeme uvést údaje pro úspěšné doručení kytice, včetně časového rozpětí, kdy bude adresát k zastižení. 




7. OSOBNÍ VZKAZ 

Do pole nazvané " Vzkaz pro příjemce"  vepište svůj vzkaz, který chcete sdělit adresátovi květiny a  který bude doručen společně s kyticí. Nezapomeňte se pod vzkaz podepsat, aby obdarovaný věděl, komu může poděkovat. U květin zasílaných do zahraničí uvádějte vzkaz bez diakritiky! Pokud nechcete žádný vzkaz přiložit, okno nevyplňujte a ponechte jej prázdné. V případě smuteční aranže poznamenejte vedle textu, že chcete text uvést na stuhu. Pokračujte  na další krok objednávky.


8.  VAŠE ÚDAJE = INFORMACE O OBJEDNATELI

V následujícím kroku nazvaném 2. Objednatel můžete pokračovat jako neregistrovaný zákazník vyplňováním údajů o své osobě.  




 MOŽNOST REGISTRACE

V tomto kroku je také možné se registrovat a pro každé další objednávky máte výhodu, že nemusíte své údaje znovu vyplňovat. Pro tento krok klikněte na "Nový zákazník" a vyplňte jednorázově požadovaná pole. U příští objednávky, pokud provedete registraci v tomto kroku přes " Zaregistrovaný zákazník" nebo v horním pravém rohu přes " Můj účet" již Vaše údaje budou předvoleny a není třeba je znovu zadávat. Tlačítkem "Pokračovat" se dostanete na další krok objednávky.   





9. DODATEČNÁ ÚPRAVA ÚDAJŮ V OBJEDNÁVCE

Pokud jste zjistili, že jste některé údaje v objednacím procesu uvedli chybně, můžete se v kterémkoliv kroku vrátit zpět pomocí tlačítka " Zpět", které se nachází vlevo dole v každém kroku objednávky a své údaje tak opravit. Na další krok " Způsob platby"  se dostanete tlačítkem "Pokračovat".


10. ZPŮSOB PLATBY a POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

V tomto kroku se můžete rozhodnout pro různé typy plateb. Vybírat můžete z těchto možností :   Gopay, který Vás spojí na všechny české banky, online bankovní převod, který Vás rovněž propojí na všechny české banky, platba kartou, Paypal a nebo bankovní převod. Po zaškrtnutí vybraného způsobu platby zaškrtněte  také souhlas s VOP a že jste starší 18 let, pokud objednáváte i alkohol. Před uskutečněním platby musíte provést potvrzení objednávky pomocí tlačítka " Potvrzení objednávky". Teprve poté budete nasměrováni na vybraný typ platby.  V případě bankovního převodu Vám budou zaslány v potvrzovacím emailu pokyny pro provedení úhrady.  V případě otázek se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku +420 792 487 101.












11.  OBJEDNÁVKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DOKONČENA

Po provedné úhradě se objeví hláška o tom, že Vaše objednávka byla úspěšně dokončena a na Vaši e-mailovou adresu Vám bude zaslána její rekapitulace a faktura.


Rádi Vám se vším poradíme na naší telefonické lince +420 792 487 101. Neváhejte se na nás obrátit! Naše zákaznická linka je tu pro Vás!

Po - Pá : 8.30 -17.00 hodin

So : 9.00 -11.00 hodin




Hodnocení zákazníky Heureka
568 recenzí na Heureka.cz | Celková spokojenost