Snadný a pohodlný nákup u Fleurop

 

Nakupování v našem internetovém obchodu je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

 

1. Výběr produktu

Výběr jednotlivých kytic Vám usnadní záložky Všechny kytice a Kytice pro různé příležitosti, umístěné na horní liště.  Při jejich rozkliknutí se objeví  celková nabídka kytic a různé typy příležitostí, což Vám může pomoci s výběrem odpovídající kytice pro Vaši záležitost. Pokud chcete poslat kytici do zahraničí, klikněte na Zasílání květin do zahraničí v horní černé liště a vyberte zemí doručení. Dále již postupujete stejným způsobem. 

 

 

 

 

2. Detailní informace o produktu

Po kliknutí na obrázek nebo název kytice se dostanete na stránku zvolené kytice, kde se dozvíte podrobné informace. Je zde uveden popis kytice, kod a cena

 

 

 

 

 

3. Objednání doručení kytice

Pokud chcete vybranou kytici nechat doručit, zadejte do pole Doručovací údaje - Zvolte datum doručení požadované datum.  Do pole Vypňte místo doručení vyplňte název obce  včetně směrovacího čísla. Můžete použít náš našeptavač.  Tlačítkem „Kliknutím pokračujte v objednávce“ se dostanete k dalším krokům objednacího procesu.

 

 

 

 

 

 

4. přidání dárku - vína / sektu / bonboniery

K Vaší objednávce můžete přidat rovněž dodatečné dárkové produkty, kterými jsou značkový sekt 0,7l, značkové červené nebo bílé víno 0,7l  a značková bonboniéra 200g. Tyto produkty přidáte do košíku jednoduše kliknutím na pole Detail a vložením příslušného množství ( počtu ks). Na další krok postoupíte pomocí tlačítka "Pokračovat s objednávkou". Vložením položky Příspěvek 20 Kč na pomoc seniorům se budete podílet na zlepšení života našich seniorských spoluobčanů.

 

 

 

 

5. Kontrola nákupního košíku

Objeví se Vám košík s přehledem objednaného zboží (název, množství, cena produktu, cena za dopravu). Postupujte v objednání tlačítkem „ Pokračujte v objednávce“.

 

 

 

 

6. Zadání informací o příjemci

V tomto kroku se objeví formulář pro vyplnění údajů o příjemci kytice ( jméno, adresa, PSČ, telefon). Údaje označené hvězdičkou jsou povinné. V případě, že příjemce nebude zastižen na uvedené adrese, zaškrtutím políčka Doručte objednávku sousedovi  udělujete souhlas s předáním kytice v sousedství. Můžete zvolit variantu Zpátky do obchodu a kytice bude doručena zpět na květinářství, které ji zhotovilo. Adresát poté vyzvedne kytici sám v květinářství. Do pole Poznámky doporučujeme uvést údaje pro úspěšné doručení kytice, včetně  časového rozpětí, kdy bude adresát k zastižení.

 

 

 

 

7. Osobní vzkaz 

Vyberte typ přání a klikněte na tlačítko "Kliknutím přidejte přání" - v pravé části formuláře.  Do pole Vepište text na kartičce přání vepište Váš osobní vzkaz, který bude doručen společně s kyticí. Nezapomeňte uvést do pole Podpis své jméno.  Přání se objeví v košíku jako zvláštní položka s nulovou hodnotou. Pokud nechcete ke kytici přidat vzkaz, políčko se vzkazem nevyplňujte a ponechte jej prázdné.  Formulář dokončíte tlačítkem „ Další krok“.

 

 

 

 

 

8. Vaše údaje

V následujícím kroku vyberte jednu z možností. Pokud jste registrovaným zákazníkem, zvolte tlačítko „Přihlásit se do mého účtu“ a objeví se předvyplněná pole s Vašimi údaji. Zde jenom zaškrtnete možnost, zda chcete být prostřednictvím Vaší mailové adresy informováni o doručení kytice. Zaškrtnutím souhlasu s VOP pokračujte tlačítkem „Pokračujte k platbě“.  Pokud nejste registrovaný zákazník, můžete objednat bez registrace a zvolíte tlačítko „ Nemám účet“. Vyplníte všechna požadovaná pole včetně souhlasu s VOP a pokračujete tlačítkem „Pokračujte k platbě“.  

 

 

 

9. dodatečná úprava údajů v objednávce

Pokud jste zjistili, že jste některé údaje v objednacím procesu uvedli chybně, vraťte se na příslušný krok objednávky pomocí tlačítka "Upravit objednávku" a své údaje opravte. Pro úhradu pokračujte tlačítkem "Zaplaťte nyní".

 

 

 

10. Platba

Provedete úhradu výběrem z možností platba kartou nebo platba pomocí Pay Pal. Nemáte-li možnost hradit těmito dvěma způsoby, obratťe se na nás na lince zákaznického servisu 792 487 101 a dohodneme s Vámi platbu bankovním převodem

 

 

 

 

11. Potvrzení objednávky

Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací Vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.

 

 

Rádi Vám se vším poradíme na naší telefonické lince

+420 792 487 101.

Neváhejte se na nás obrátit! 

Naše zákaznická linka je tu pro Vás!

Po - Pá : 8.30 -17.00 hodin

So : 9.00 -11.00 hodin