Jak podat objednávku


SNADNÝ A POHODLNÝ NÁKUP U FLEUROP

Nakupování v našem internetovém obchodu je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:


1. VÝBĚR KYTICE

Výběr jednotlivých kytic Vám usnadní záložky Všechny kytice a Kytice pro různé příležitosti, umístěné v menu na horní liště. Při jejich rozkliknutí se objeví celková nabídka kytic a různé typy příležitostí, což Vám může pomoci s výběrem odpovídající kytice pro Vaši záležitost. Můžete rovněž vybírat Podle typu květin nebo Podle barvy. Pokud chcete poslat kytici do zahraničí, klikněte na Zasílání květin do zahraničí v horní černé liště a vyberte zemí doručení. Dále již postupujete stejným způsobem.


2. DETAILNÍ INFORMACE O KYTICI

Po kliknutí na obrázek nebo název kytice se dostanete na detailní stránku zvolené kytice, kde se dozvíte podrobné informace. Je zde uveden popis kytice, kod a cena.


3. VLOŽTE KYTICI DO KOŠÍKU

Pokud chcete vybranou kytici nechat doručit, zvolte pokyn Přidat do košíku. 


4. PŘIDÁNÍ DÁRKU - vína / sektu / bonboniery

K Vaší objednávce můžete přidat rovněž dodatečné dárkové produkty, kterými jsou značkový sekt 0,7l, značkové červené nebo bílé víno 0,7l a značková bonboniéra 200g. Tyto přidáte do košíku jednoduše kliknutím tlačítko Přidat do košíku a vložením příslušného množství ( počtu ks). Na další krok postoupíte pomocí tlačítka "Pokračovat s objednávkou". Vložením položky Příspěvek 20 Kč na pomoc seniorům se budete podílet na zlepšení života našich seniorských spoluobčanů.


5. KONTROLA NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Objeví se Vám košík s přehledem objednaného zboží (název, množství, cena produktu, cena za dopravu). Postupujte v objednávce vyplňováním dalších údajů.


6. ZADÁNÍ INFORMACÍ O PŘÍJEMCI

V tomto kroku se objeví formulář pro vyplnění údajů o příjemci kytice ( jméno, adresa, PSČ, telefon). Údaje označené hvězdičkou jsou povinné. V případě, že příjemce nebude zastižen na uvedené adrese, zaškrtnutím políčka Doručte objednávku sousedovi udělujete souhlas s předáním kytice v sousedství. Můžete zvolit variantu Zpátky do obchodu a kytice bude doručena zpět na květinářství, které ji zhotovilo. Adresát poté vyzvedne kytici sám v květinářství. Do pole Poznámky doporučujeme uvést údaje pro úspěšné doručení kytice, včetně časového rozpětí, kdy bude adresát k zastižení.


7. OSOBNÍ VZKAZ 

Do tohoto pole vepište vzkaz, který chcete sdělit adresátovi kytice a  který bude doručen společně s kyticí. Nezapomeňte se pod vzkaz podepsat, aby obdarovaný věděl, komu může poděkovat.  Pokud nechcete žádný vzkaz přiložit, okno nevyplňujte a ponechte jej prázdné. Pokračujte  na další krok objednávky.


8. VAŠE ÚDAJE

V následujícím kroku vyberte jednu z možností. Můžete nakupovat jako neregistrovaný zákazník nebo se registrovat a pro každé další objednávky máte výhodu, že nemusíte své údaje znovu vyplňovat.

Po vyplnění potřebných údajů k Vaší osobě se dostanete na rekapitulaci objednávky a budete vyzváni k zaškrtnutím souhlasu s VOP.


9. DODATEČNÁ ÚPRAVA ÚDAJŮ V OBJEDNÁVCE

Pokud jste zjistili, že jste některé údaje v objednacím procesu uvedli chybně, vraťte se na příslušný krok objednávky pomocí tlačítka "Zpět " a své údaje opravte. Pro úhradu pokračujte tlačítkem "Zaplaťte nyní".


10. PLATBA

Provedete úhradu výběrem z možností:  online platební karta, online bankovní převod ( GOPAY - spojení se všemi bankami online)  nebo platba pomocí Pay Pal. V případě otázek se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku +420 792 487 101.


11. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací Vám bude zasláno na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali během objednávkového procesu. Zároveň Vám zasíláme fakturu.

Rádi Vám se vším poradíme na naší telefonické lince +420 792 487 101. Neváhejte se na nás obrátit! Naše zákaznická linka je tu pro Vás!

Po - Pá : 8.30 -17.00 hodin

So : 9.00 -11.00 hodin