Reklamace


HLÁŠENÍ VAD A REKLAMACE


Reklamaci je oprávněn uplatnit jak kupující, tak i příjemce zboží.


Vady zjevné spočívající v poškození zboží, v rozporu zboží se smlouvou v podobě nedostatečného počtu kusů nebo nesprávného složení, jež jsou patrné v okamžiku doručení zboží, je nezbytné u prodávajícího vytknout bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 kalendářního dne od okamžiku co měla reklamující osoba možnost si zboží prohlédnout. Marným uplynutím lhůty dle předchozí věty práva z vadného plnění zanikají.


Reklamaci lze uplatnit telefonicky v rámci provozní doby zákaznické linky prodávajícího (v pracovních dnech od 08:30 do 17:00) nebo kdykoli e-mailem, a to prostřednictvím kontaktních údajů.


Reklamující osoba je povinna v reklamaci alespoň identifikovat zboží, popsat příslušnou vadu, uvést identifikační číslo objednávky prodávajícího, datum doručení zboží, a kontaktní e-mailovou adresu.


Za vadu zboží se v této souvislosti nepovažuje postupná a přirozená ztráta estetických vlastností zboží, vyplývající z jeho specifické povahy blíže specifikované v čl. 2.2 Všeobecných obchodních podmínek.


Prodávající neodpovídá dále za vady zboží způsobené úmyslným nebo nedbalostním jednáním příjemce, vč. zacházení se zbožím způsobem nepřiměřeným vzhledem k povaze, funkci a vlastnostem zboží, jakož i v případě neposkytnutí správné péče (např. vystavení květin nepřiměřeným klimatickým podmínkám, chemickým přípravkům, neposkytnutí dostatečné vláhy a výživy atd.).


Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10. hodiny následujícího pracovního dne potvrdí reklamující osobě přijetí reklamace a to zprávou zaslanou na e-mailovou adresu uvedenou při reklamaci. O reklamaci, včetně způsobu jejího vyřízení prodávající rozhodne a následně toto reklamující osobě oznámí způsobem dle předchozí věty nejpozději do 3 pracovních dnů od uplatnění reklamace.


REKLAMACE A PODMÍNKY VRÁCENÍ PENĚZ


Reklamující osoba bere na vědomí, že vzhledem k specifické povaze zboží popsané v čl. 2.2 VOP, může být v případě oprávněné reklamace poskytnuta pouze přiměřená sleva z ceny vadného zboží.


Celé znění Všeobecných reklamačních podmínek


V případě jakýchkoliv otázek nás neváhejte kontaktovat!

Zákaznická linka : +420 792 487 101

E-mail: eshop@fleurop.cz

Po - Pá : 8.30 -  12.00  a  13.00 - 16.00 hod.

So: 9:00 - 11.00 hodin

K dodání dnes celá ČR

K dodání dnes celá ČR

Doprava zdarma v ČR nad 1800 Kč
Rozvoz do 150 zemí světa

Rozvoz do 150 zemí světa

50 000 floristů světové sítě
Uvázáno místním floristou

Uvázáno místním floristou

síť Fleurop floristů celá ČR
Prověřená kvalita

Prověřená kvalita

100 let značky na mezinárodním trhu

Hodnocení zákazníky Heureka
1264 recenzí na Heureka.cz | Celková spokojenost