Máte na starosti vztahy s obchodními partnery a lámete si hlavu nad pěknými netradičními dárky? Hodil by se Vám WOW efekt před přidělením nové zakázky? Potřebujete zajistit pravidelné doručení jubilejních kytic pro Vaše zaměstnance? Nebo chcete jen netradičně zaujmout na poli businessu? Pokud jste alespoň na jednu otázku odpověděli ano, podívejte se na naše tipy a doporučení, jak využít šarm květin ve světě obchodu. Rádi Vám se vším pomůžeme!


PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ DĚLÁ DIVY 

Lobby a recepce jsou zásadním místem, kde se utváří první dojem nejen potenciálních klientů, ale také nových zaměstnanců. Z tohoto důvodu je vhodné, aby tyto prostory působily upraveně a přívětivě. Na recepci proto umístěte pěknou kytici, která ve vašem protějšku vyvolá dojem, že jste pozorní i vůči těm nejmenším detailům. Dobrý obraz umocníte výběrem květiny v korporátních barvách.


VLIV KVĚTIN NA PSYCHIKU 

Jak vypadá vaše kancelář? V minulosti se mnohé studie zaměřily na pozitivní vlivy květin na pracovišti. Společnost Human Report, která zkoumala 7 600 pracovišť v 16 zemích světa, odhalila, že téměř dvě třetiny (58 %) pracovníků nemají na svém pracovišti žádnou květinu. Přitom jiný průzkum poukázal na blahodárný vliv rostlin v pracovním prostředí – jejich přítomnost snižuje až o 37 % napětí a úzkosti, o více než 50 % depresivní stavy a téměř o 40 % únavu. Psychologové navíc tvrdí, že přítomnost zelené barvy má relaxační a uklidňující účinky.


JAKÝ DRUH KVĚTINY SE HODÍ NEJVÍC

Pokud chcete do kanceláře přinést pozitivní energii, vsaďte na jasné žluté nebo žlutooranžové tóny. Slunečnice je květinou, která vaší kanceláří rozzáří nejvíce. Slunečnice vypadají krásně jak v neformálním kancelářském prostředí, tak i třeba v umělecky laděném podkroví s vysokými stropy. Velký úspěch sklízí i gerbery, které nejsou oblíbené jen pro svou širokou barevnou škálu, ale i díky schopnosti filtrace nebezpečných toxinů. Zdraví prospěšné jsou i růže, které mají protizánětlivé účinky a léčí nachlazení a kašel. Na dobře fungující nervový systém a správnou cirkulaci krve v těle působí chryzantémy.


NEZAPOMÍNEJTE NA KONFERENČNÍ MÍSTNOSTI

Většina důležitých setkání se koná v prostředí konferenčních místností, které ale většinou působí fádně a nezajímavě. Oživte je pomocí květinové výzdoby - zvolit můžete buď jednu dominantní kytici umístěnou uprostřed stolu, zajímavé ikebany a nebo několik malých sklenic s plovoucími květinami. Do nich umístěte květy echinacey nebo heřmánku, které podporují imunitní systém. Superschopnosti má i rozmarýn, který zlepšuje paměť.


VZTAH SE ZÁKAZNÍKY A OBCHODNÍMI PARTNERY

Pamatujte i na Vaše obchodní partnery a významné zákazníky. Kytice zaslaná k narozeninám, v rámci význačného jubilea, jako poděkování za vzájemnou spolupráci na konci roku nebo jako prosté a srdečné připomenutí se v průběhu roku Vám prokáže mnohem větší službu, než si dovedete představit. Nejen že příjemně překvapíte, ale jste na dobré cestě si vybudovat přátelské osobní vztahy, které při rozdělování zakázek hrají vždy tu nejdůležitější roli.


UVEDENÍ NOVÝCH PRODUKTŮ 

Všichni to známe a víme, že první dojem je vždy rozhodující. Spojte promotion produktu s emocionálním zážitkem. Věnované květiny Vám tuto službu poskytnou dokonale. Je úplně jedno, zda se jedná o model direktmarketingu nebo přímé obchodní aktivity. Touto cestou přitáhnete pozornost, protože není u nás nadměrně využívaná.


REKLAMACE JINAK 

S květinami jako první reakcí na reklamační událost můžete důvěru ve Vaší společnost dokonce ještě posílit – ukažte, že berete vztah vůči zákazníkům velmi vážně.


RŮST NÁVRATNOSTI

Na pěkně uvázanou kytici reaguje každý – zakomponujte květiny do svého direktmarketingu. Připravíme pro Vás jednotlivé květiny jako třeba růže, slunečnice, svítivě barevné gerninky nebo přizdobené hrnkové nádoby a speciální kytice. Dokážeme se postarat o vytvoření kytice ve Vašich firemních barvách a doprovázející firemní design. Samostatná květina se může stát neobvyklým reklamním dárkem.


OCENENÍ SPOLUPRACOVNÍKŮ

Jakým způsobem nejlépe posílíte motivaci Vašich spolupracovníků? Pokud otevřeně projevíte, že si jich samotných a jejich práce vážíte. Při úspěšném zakončení zakázky nebo splnění náročného projektu, poděkování formou kytice dokáže mnoho. Rovněž darování kytice k významným jubileům Vašich zaměstnanců ukáže Váš zájem o jejich privátní sféru a bezpochyby posílí loajalitu vůči Vaší společnosti.


Cest, jak zaujmout pomocí květin, je mnoho. Neváhejte využít naši květinovou doručovací službu Fleurop a svěřte nám starost o dodávání květin! Obrátit se na nás můžete na lince +420 792 487 101 a my vám připravíme nabídku specielně dle Vašich požadavků.


Jak zaujmout na party? Buďte jiná! Přirozeně krásná díky květinovému šperku ve vlasech
Ať už pro speciální příležitosti, jakými jsou svatební den, mimořádný event či focení do rodinného alba anebo jen tak pro radost, pro samotný pocit cí...
Květinová designová díla a inspiraci top floristiky předvedla německá floristka Elisabeth Schoenemann
"Být profesionálem v oboru znamená dokonalou znalost a ovládání floristických technik..", říká vícemistryně Německa ve floristice Elisabeth Schoeneman...